søndag, juni 14, 2009



Hei alle dere. Jeg har ikke gitt meg enda med bloggingen, det har bare vært litt travelt i det siste. Er mye rart som har skjedd. Både jobb og fritid. Men nå fant jeg litt tid til å skrive, men orker ikke skrive så mye. Dette er mer bare et livstegn om at jeg fortsatt er i live! Så da vet du det, og kan nå puste lettet ut.
BILDET: Vi var på Snilsberg med barnehagen forrige tirsdag. Snilsberg er en gård med mange morsomme og fine dyr, blant annet har de struts og lama'er. Noe ungene synes var moro. Selv lo jeg mest av denne hesten. Som på sitt høyeste punkt er 66 cm, kan dette være norges laveste hest? Skulle gjerne lagt ut fler bilder, men får bare til å legge til et bildet fra mobilen. Men moro var det iallefall! Du får ha det gøy, så snakkes vi :)

2 Comments:

Blogger jeanette said...

Så ikke hvor liten hesten var med en gang :p

3:57 p.m.  
Blogger David Aasen said...

Fikk ikke høre noe om hvordan syngestuntet gikk.
Små hester er også hester.

1:36 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home