fredag, juni 05, 2009

God morgen!
Jeg sitter her å kunne blogge på morgenkvisten takket være min mor som innbildte seg at jeg trengte bedre tid, så hun stolte hverken på meg eller på vekkeklokken og tok affære selv.
Noe som resulterte i en halvtime død tid på morgenen!

Jeg tenkte jeg skulle bare fortelle om hva jeg gjorde i går, slik jeg lovte i forrige innlegg:)

Først av alt var det nok en dag i barnehagen (jeg jobber i barnehage, for de som ikke viste det:), vi lekte med både det ene og det andre! Men jammen meg fikk jeg ikke kommet meg en tur i fjøset for å se på noen lam. Spenstig greier!
- Jeg luktet sau og halm resten av dagen, men det gjorde jo ikke noe fordi...............................

..............Jeg skulle jo på fotball trening!!
Noe som jo egentlig gikk helt greit, jeg spilte i regn og vind og gjorde så godt jeg kunne.. Men etter 5 års pause fra fotballen ble jeg ikke særlig imponert over egne ferdigheter. Jeg håper jeg blir bedre etterhvert!!

Jeg ønsker alle en fin dag, det er jo fredag jo!
Må si jeg gleder meg til jeg kommer hjem! :D :D :D