onsdag, juni 03, 2009

Pollen?


Hei alle dere som leser min blogg (ehe lalala). Vi er nå ferdig med onsdag, noe som betyr at det gjenstår 2 arbeidsdager før vi igjen tar fått på (en etterlengtet?) helg. For min del gleder jeg meg. Selv om jeg ikke har lagt de største planene. Men i konfirmasjon på søndag skal jeg iallefall! En annen ting jeg skal på søndag er å synge foran en nærmest fullsatt Stange kirke, nettopp i anledning konfirmasjon. De av dere som kjenner meg sitter vell som noen store spørsmålstegn og undrer; "Hva? Ole synge? Nei det kan da ikke stemme!" Men jo faktisk, det skal jeg. Med mindre jeg feiger ut, noe som sikkert er større sansynlighet enn å faktisk gjør det. Det er jeg og Jan-Erik som står bak stunt'et, og jeg lover å fortelle hvordan det gikk. En annen ting jeg kan fortelle dere om er nemlig det at i morgen skal jeg på min første fotballtrening på 5 år. Jeg er super spent på hvordan det blir, og lover å fortelle i morgen:) Som dere sikkert ser på bildet er jeg trøtt og sliten om dagen, noe som er et resultat av søvnløse netter og mye pollen. - Rekk opp hånden alle som går 24/7 rundt sliten. (Jeg rekker opp hånden!) Men dere får ha det gøy så lenge, så skal jeg prøve å blogge igjen i morgen og fortelle om fotball skills'ene til Ole fortsatt er intakte ;)

2 Comments:

Blogger jeanette said...

Jeg rekker opp begge henda!

1:02 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg er også jevnlig sliten og lei av livet.

2:33 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home