onsdag, mars 12, 2008

God dag! :)
Jeg har en ellers litt trist dag i dag, der jeg er sliten og ikke helt i form..
også har jeg en litt slitsom siste-del-av-uka foran meg..
men det skal nok gå denne gangen også skal du se.. :)

Jeg var forøvrig på innsamlingsaksjon for kirkens nødhjelp igår..
Jeg gjorde meg selvfølgelig opp noen tanker..
Når vi i Norge har så mye, eier så mye.. men synes det er så vanskelig å gi ifra oss 50,- 100,-.. jeg ble faktisk litt overrasket over hvor lite vi er med å støtte alle de som trenger det så mye..
Vi opplevde at med en gang folk hørte vi kom fra kirkens nødhjelp så ble døren bare lukket igjen..

På min bursdag, som sikkert de fleste av dere vet. Så samlet jeg inn penger til ett hjelpe prosjekt. Her fikk vi inn over 7000,- MEGET BRA!!
I hele Stange (iallefall området nær sentrum) Samlet vi inn (bare)19 000,- og det blir for meg litt rart og trist..

men nok om det.. Håper DU har en fin dag, og jeg ønsker deg selvfølgelig en flott uke fortsatt!! :)

2 Comments:

Blogger Ruben said...

Helt enig ole! Folk er gjerrige:D Men jeg har jo ikke noe penger:( Men gir av meg selv...til DEG!

12:12 p.m.  
Blogger Maria den lattermilde said...

Du e så bra, Ole! Savne deg og ditt gode humør:)
Håpe du får ei bedre veka enn du tru!
Stay blessed! Salme 121!!
Kåoz

7:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home