mandag, mars 03, 2008

Javell alle spente sjeler. Nå er det matfri og atter en gang tenkte jeg at jeg skulle blogge, føler jeg er på sporet av noe nå! :)

Skoledagen har sålangt vært ganske så traust med Samfunnsfag og sikkerhetsfaget som oppstart..
Jeg har til nå tatt ett par bilder så langt fra min dag, så da er det bare å kose seg med dem! ;D


Her er ett bildet fra idag tidlig når jeg ventet på bussen! :D


Her er det iPod'er i alle størrelser! Den til venstre er forresten faren til Julie sin, som hun stjål uten å spørre om å få låne den i dag morges! Umoralen brer seg! - Trist!


Sikkerhets timen! Læreren er imidlertidig ute! (Mona, er lei meg for at jeg la ut dette bildet.. men tok meg friheter altså!! Håper du en dag kan tilgi meg!)


Steffen og meg, og en liten smakebit av Nichlas får vi også! :D

1 Comments:

Blogger BoiledFrog said...

Du er så morsom du, Ole :D

9:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home