torsdag, mars 06, 2008

Hei alle sammen! :D
her er ett lite sammendrag fra mine siste dager! ;D



La oss starte med en særdeles hyggelig busstur med min bussvenn Eline Constanse! :D



Litt seinere på dagen hadde vi konfirmantsamling i Stange kirke, der temaet var død og begravelse. Vi hadde en fin samling og jeg personlig synes jeg lærte mye og det vakte absolutt noen nye og nyttige tanker til mitt hodet.

Dette var litt av mine siste dager..
Dagene består jo stortsett av skole, jobb, konfirmantarbeid og selvfølgelig blogging!

Ellers er livet sånn tåelig greit om dagen. Mye tanker om neste år og resten av livet. Men dette er vell tanker som vi alle tenker og strever med. Så tviler sterkt på at jeg er den eneste som har tenkt de tankene :)

Håper selvfølgelig dere alle har det flott og koser dere! :D
Takk for alt og på gjensyn :D

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

10:57 a.m.  
Blogger jeanette said...

Kommentar slettet..
Ole :D Du er i slaget i bloggens verden! cool

1:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home