søndag, oktober 08, 2006

Ja, endelig så får jeg oppdatert bloggen min! Grunnen til at jeg ikke har gjort det før nå er rett og slett fordi jeg glemte brukernavnet og passordet mitt. jaja, sånn kan det gå.

Ellers så har jeg det bra :) Var syk sånn ca hele forrige uke og sengeliggende, men nå er jeg neesten frisk igjen :)
Igår kveld var jeg DJ på noe som heter RockPris, det var veldig gøy :) og fikk gode tilbakemeldinger. (bilder kommer)

For de av dere som leser denne bloggen og er kristene, og har meg i bønnene sine, så er jeg veldig takknemlig for det :)

Nå lover jeg virkelig å oppdatere oftere :)

Her kommer noen bilder :)

Et lite bildet av meg og Skien By :)

Gitar-Martin og jentene ;)

Undervisning =)

Gutta på vaskerommet! (Martin, Joona, Sindre og Eirik)

Telemarkskanalen :)

Flere bilder kommer etterhvert :)

3 Comments:

Blogger Jon Kristian said...

Koslig oppdaring!
Men hva mener du med "glad i koz med min sengekamerat Eirik ;)". Jeg vet de ikke hadde nok rom til dere så dere ble plassert på sovesal, men hadde de ikke nok senger til dere heller?! ;)

10:53 p.m.  
Blogger Ole José Norum said...

joda ;)
Men sover i køyeseng :)
så da er vi litt sengekamerater :P

7:43 a.m.  
Blogger S said...

Ole dette er gøy!

Ppppdateringene dine leses spent i Stange.

=)

Deg i mine bønner :)

12:09 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home